Posted by on 3 sierpnia 2018

Wyniki opieki są z natury wielowymiarowe, w tym nie tylko czas przeżycia, ale także stopień osiągniętego zdrowia lub odzysku, czas potrzebny na powrót do zdrowia, dyskomfort związany z opieką i zrównoważony powrót do zdrowia5. Wyniki należy dostosować do początkowych warunków pacjentów, aby wyeliminować uprzedzeń wobec pacjentów ze złożonymi przypadkami. Musimy mierzyć rzeczywiste wyniki zdrowotne, a nie polegać wyłącznie na środkach procesowych, takich jak przestrzeganie wytycznych praktycznych, które są niekompletne i wolno się zmieniają. Musimy także zaprzestać stosowania jednego lub kilku środków jako wskaźnika zastępczego dla ogólnej jakości opieki świadczeniodawcy. Wyniki na mierniku, takim jak śmiertelność w ciągu 30 dni po ostrym zawale mięśnia sercowego, na przykład niewiele mówią o opiece nad chorymi na raka. Niezbędne będzie aktywne zaangażowanie rządu federalnego w celu zapewnienia powszechnego, spójnego i sprawiedliwego pomiaru w całym kraju, podobnie jak to zostało już osiągnięte w obszarach takich jak przeszczepianie narządów.
Ponieważ wdrożenie pomiaru wyników będzie wymagało czasu, wstępnym krokiem powinno być wymaganie od każdego zespołu dostarczającego zgłoszenia swoich doświadczeń lub liczby pacjentów leczonych z powodu każdego stanu medycznego, wraz z zastosowaną procedurą lub podejściem do leczenia. Doświadczenie w raportowaniu przez usługodawców pomoże pacjentom i ich lekarzom znaleźć dostawców z wiedzą, która spełnia ich potrzeby.
Po drugie, musimy radykalnie ponownie przeanalizować sposób organizacji profilaktyki, odnowy biologicznej, badań przesiewowych i rutynowych usług związanych z utrzymaniem zdrowia. Problem polega nie tylko na tym, że system nie zainwestował w te usługi w stosunku do wartości, jaką mogą wytworzyć, ale także, że dostawcy podstawowej opieki medycznej proszeni są o dostarczanie zróżnicowanych usług z ograniczoną liczbą pracowników do nadmiernie szerokich populacji pacjentów. W rezultacie świadczenie takiej opieki jest fragmentaryczne, często nieskuteczne i nieefektywne. Potrzebujemy struktur do dostarczania określonych pakietów profilaktycznych i usług odnowy biologicznej do określonych grup pacjentów z jednolitym zwrotem. Pracodawcy posiadający własne kliniki zdrowia osiągają niezwykłe sukcesy w świadczeniu takich usług, podkreślając potrzebę nowych kanałów dostaw poza konwencjonalnymi ustawieniami.
Po trzecie, musimy zreorganizować świadczenie opieki w związku z chorymi. Nasz system nieskoordynowanych, sekwencyjnych wizyt u wielu dostawców, lekarzy, działów i specjalności działa niezgodnie z wartością. Zamiast tego musimy przejść do zintegrowanych jednostek praktyki, które obejmują wszystkie umiejętności i usługi wymagane w pełnym cyklu opieki nad każdym stanem chorobowym, w tym wspólne warunki współistnienia i powikłania. Takie jednostki powinny obejmować opiekę ambulatoryjną i stacjonarną, testy, edukację i coaching oraz rehabilitację w ramach tej samej faktycznej lub wirtualnej organizacji. Ta struktura, zorganizowana wokół potrzeb pacjenta, spowoduje opiekę o znacznie wyższej wartości i znacznie lepsze doświadczenie dla pacjentów. Polityki rządowe tworzące sztuczne przeszkody dla zintegrowanej opieki interdyscyplinarnej (np. Prawa Stark) powinny zostać zmodyfikowane lub wyeliminowane. W systemie opartym na wartościach nadużycia, które doprowadziły do powstania takich przepisów, znacznie się zmniejszą.
Po czwarte, potrzebujemy systemu zwrotu kosztów, który dostosuje zainteresowania wszystkich do poprawy wartości dla pacjentów
[patrz też: dialab wyniki online, leki dla seniorów, informacja o lekach telefon ]

Powiązane tematy z artykułem: dialab wyniki online informacja o lekach telefon leki dla seniorów

Posted by on 3 sierpnia 2018

Wyniki opieki są z natury wielowymiarowe, w tym nie tylko czas przeżycia, ale także stopień osiągniętego zdrowia lub odzysku, czas potrzebny na powrót do zdrowia, dyskomfort związany z opieką i zrównoważony powrót do zdrowia5. Wyniki należy dostosować do początkowych warunków pacjentów, aby wyeliminować uprzedzeń wobec pacjentów ze złożonymi przypadkami. Musimy mierzyć rzeczywiste wyniki zdrowotne, a nie polegać wyłącznie na środkach procesowych, takich jak przestrzeganie wytycznych praktycznych, które są niekompletne i wolno się zmieniają. Musimy także zaprzestać stosowania jednego lub kilku środków jako wskaźnika zastępczego dla ogólnej jakości opieki świadczeniodawcy. Wyniki na mierniku, takim jak śmiertelność w ciągu 30 dni po ostrym zawale mięśnia sercowego, na przykład niewiele mówią o opiece nad chorymi na raka. Niezbędne będzie aktywne zaangażowanie rządu federalnego w celu zapewnienia powszechnego, spójnego i sprawiedliwego pomiaru w całym kraju, podobnie jak to zostało już osiągnięte w obszarach takich jak przeszczepianie narządów.
Ponieważ wdrożenie pomiaru wyników będzie wymagało czasu, wstępnym krokiem powinno być wymaganie od każdego zespołu dostarczającego zgłoszenia swoich doświadczeń lub liczby pacjentów leczonych z powodu każdego stanu medycznego, wraz z zastosowaną procedurą lub podejściem do leczenia. Doświadczenie w raportowaniu przez usługodawców pomoże pacjentom i ich lekarzom znaleźć dostawców z wiedzą, która spełnia ich potrzeby.
Po drugie, musimy radykalnie ponownie przeanalizować sposób organizacji profilaktyki, odnowy biologicznej, badań przesiewowych i rutynowych usług związanych z utrzymaniem zdrowia. Problem polega nie tylko na tym, że system nie zainwestował w te usługi w stosunku do wartości, jaką mogą wytworzyć, ale także, że dostawcy podstawowej opieki medycznej proszeni są o dostarczanie zróżnicowanych usług z ograniczoną liczbą pracowników do nadmiernie szerokich populacji pacjentów. W rezultacie świadczenie takiej opieki jest fragmentaryczne, często nieskuteczne i nieefektywne. Potrzebujemy struktur do dostarczania określonych pakietów profilaktycznych i usług odnowy biologicznej do określonych grup pacjentów z jednolitym zwrotem. Pracodawcy posiadający własne kliniki zdrowia osiągają niezwykłe sukcesy w świadczeniu takich usług, podkreślając potrzebę nowych kanałów dostaw poza konwencjonalnymi ustawieniami.
Po trzecie, musimy zreorganizować świadczenie opieki w związku z chorymi. Nasz system nieskoordynowanych, sekwencyjnych wizyt u wielu dostawców, lekarzy, działów i specjalności działa niezgodnie z wartością. Zamiast tego musimy przejść do zintegrowanych jednostek praktyki, które obejmują wszystkie umiejętności i usługi wymagane w pełnym cyklu opieki nad każdym stanem chorobowym, w tym wspólne warunki współistnienia i powikłania. Takie jednostki powinny obejmować opiekę ambulatoryjną i stacjonarną, testy, edukację i coaching oraz rehabilitację w ramach tej samej faktycznej lub wirtualnej organizacji. Ta struktura, zorganizowana wokół potrzeb pacjenta, spowoduje opiekę o znacznie wyższej wartości i znacznie lepsze doświadczenie dla pacjentów. Polityki rządowe tworzące sztuczne przeszkody dla zintegrowanej opieki interdyscyplinarnej (np. Prawa Stark) powinny zostać zmodyfikowane lub wyeliminowane. W systemie opartym na wartościach nadużycia, które doprowadziły do powstania takich przepisów, znacznie się zmniejszą.
Po czwarte, potrzebujemy systemu zwrotu kosztów, który dostosuje zainteresowania wszystkich do poprawy wartości dla pacjentów
[patrz też: dialab wyniki online, leki dla seniorów, informacja o lekach telefon ]

Powiązane tematy z artykułem: dialab wyniki online informacja o lekach telefon leki dla seniorów