Posted by on 3 sierpnia 2018

Pracodawcy mogą także wspierać konkurencję i napędzać szersze udoskonalenia systemu w sposób, który trudno jest replikować instytucjom rządowym. Aby zmotywować pracodawców do pozostania w systemie, musimy zmniejszyć dodatkową kwotę, którą teraz płacą, poprzez wyższe koszty ubezpieczenia, aby pokryć koszty nieubezpieczonych i dotowanych programów rządowych. Musimy również stworzyć równe szanse pracodawcom, którzy oferują ochronę karną pracodawców, którzy są wolnymi jeźdźcami. Po trzecie, musimy zająć się nieuczciwym obciążeniem osób, które nie mają dostępu do pokrycia pracodawcy, a tym samym mają wyższe składki i większe trudności z zapewnieniem ochrony. Oznacza to pierwsze wyrównanie możliwości odliczenia podatku od ubezpieczeń zakupionych przez osoby fizyczne i pracodawców.
Po czwarte, aby uczynić indywidualne ubezpieczenie dostępnym, potrzebujemy dużych stanowych lub wielostanowiskowych puli ubezpieczeń, takich jak Massachusetts Health Insurance Connector, aby rozłożyć ryzyko i umożliwić zawarcie umów ubezpieczenia i składek równoważnych lub lepszych niż te z największych planów pracowniczych. Pule regionalne zamiast puli krajowej spowodują większą odpowiedzialność wobec subskrybentów i bliższą interakcję z regionalnymi sieciami dostawców, wspierając konkurencję opartą na wartościach. Potrzebujemy również systemu reasekuracji, który równomiernie rozłoży koszty ubezpieczenia Amerykanów na bardzo kosztowne problemy zdrowotne zarówno w regionalnych grupach, jak i pracodawcach.
Po piąte, dotacje oparte na dochodach będą potrzebne, aby pomóc osobom o niskich dochodach kupować ubezpieczenia. Te subsydia mogą być częściowo rekompensowane przez płatności od pracodawców, którzy nie zapewniają ubezpieczenia, ale których pracownicy wymagają pomocy publicznej.
Wreszcie, po ustanowieniu opartego na wartości rynku ubezpieczeń, wszyscy muszą być zobowiązani do zakupu ubezpieczenia zdrowotnego, aby młodsi i zdrowsi ludzie nie mogli zrezygnować. Doprowadzi to do znacznych nowych dochodów w systemie, obniżając składki dla wszystkich i zmniejszając potrzebę dotacji.
Chociaż większość amerykańskich reform związanych z opieką zdrowotną koncentruje się na zasięgu, o wiele większy długoterminowy czynnik sukcesu będzie pochodzić z restrukturyzacji systemu dostaw. Tutaj powstaje większość wartości i większość kosztów jest ponoszona.
Obecny system dostarczania nie jest zorganizowany pod względem wartości dla pacjentów, dlatego też reformy przyrostowe nie spełniły oczekiwań. Nasz system nagradza tych, którzy zmieniają koszty, wyprzedają lub przechwytują czyjeś dochody, i wystawiają rachunki za więcej usług, a nie za tych, którzy zapewniają największą wartość. Nacisk kładziony jest na minimalizowanie kosztów każdej interwencji i ograniczanie usług, a nie na maksymalizację wartości w całym cyklu opieki. Co więcej, bez kompleksowego pomiaru wyników, trudno jest wiedzieć, co poprawia wartość, a co nie.
Aby osiągnąć system dostaw oparty na wartościach, musimy wykonać serię wzajemnie się wzmacniających kroków. Po pierwsze, pomiar i rozpowszechnianie wyników zdrowotnych powinno stać się obowiązkowe dla każdego dostawcy i każdej choroby. Wyniki badań nie tylko poprowadzą dostawców i plany zdrowotne do poprawy wyników i skuteczności, ale również pomogą pacjentom i planom ochrony zdrowia wybrać najlepsze zespoły świadczące usługi dla swoich uwarunkowań medycznych.
Wyniki należy mierzyć w pełnym cyklu opieki nad stanem medycznym, a nie osobno dla każdej interwencji
[podobne: okulista na nfz poznań, ośrodek terapii uzależnień warszawa, dialab wyniki online ]

Powiązane tematy z artykułem: dialab wyniki online okulista na nfz poznań ośrodek terapii uzależnień warszawa

Posted by on 3 sierpnia 2018

Pracodawcy mogą także wspierać konkurencję i napędzać szersze udoskonalenia systemu w sposób, który trudno jest replikować instytucjom rządowym. Aby zmotywować pracodawców do pozostania w systemie, musimy zmniejszyć dodatkową kwotę, którą teraz płacą, poprzez wyższe koszty ubezpieczenia, aby pokryć koszty nieubezpieczonych i dotowanych programów rządowych. Musimy również stworzyć równe szanse pracodawcom, którzy oferują ochronę karną pracodawców, którzy są wolnymi jeźdźcami. Po trzecie, musimy zająć się nieuczciwym obciążeniem osób, które nie mają dostępu do pokrycia pracodawcy, a tym samym mają wyższe składki i większe trudności z zapewnieniem ochrony. Oznacza to pierwsze wyrównanie możliwości odliczenia podatku od ubezpieczeń zakupionych przez osoby fizyczne i pracodawców.
Po czwarte, aby uczynić indywidualne ubezpieczenie dostępnym, potrzebujemy dużych stanowych lub wielostanowiskowych puli ubezpieczeń, takich jak Massachusetts Health Insurance Connector, aby rozłożyć ryzyko i umożliwić zawarcie umów ubezpieczenia i składek równoważnych lub lepszych niż te z największych planów pracowniczych. Pule regionalne zamiast puli krajowej spowodują większą odpowiedzialność wobec subskrybentów i bliższą interakcję z regionalnymi sieciami dostawców, wspierając konkurencję opartą na wartościach. Potrzebujemy również systemu reasekuracji, który równomiernie rozłoży koszty ubezpieczenia Amerykanów na bardzo kosztowne problemy zdrowotne zarówno w regionalnych grupach, jak i pracodawcach.
Po piąte, dotacje oparte na dochodach będą potrzebne, aby pomóc osobom o niskich dochodach kupować ubezpieczenia. Te subsydia mogą być częściowo rekompensowane przez płatności od pracodawców, którzy nie zapewniają ubezpieczenia, ale których pracownicy wymagają pomocy publicznej.
Wreszcie, po ustanowieniu opartego na wartości rynku ubezpieczeń, wszyscy muszą być zobowiązani do zakupu ubezpieczenia zdrowotnego, aby młodsi i zdrowsi ludzie nie mogli zrezygnować. Doprowadzi to do znacznych nowych dochodów w systemie, obniżając składki dla wszystkich i zmniejszając potrzebę dotacji.
Chociaż większość amerykańskich reform związanych z opieką zdrowotną koncentruje się na zasięgu, o wiele większy długoterminowy czynnik sukcesu będzie pochodzić z restrukturyzacji systemu dostaw. Tutaj powstaje większość wartości i większość kosztów jest ponoszona.
Obecny system dostarczania nie jest zorganizowany pod względem wartości dla pacjentów, dlatego też reformy przyrostowe nie spełniły oczekiwań. Nasz system nagradza tych, którzy zmieniają koszty, wyprzedają lub przechwytują czyjeś dochody, i wystawiają rachunki za więcej usług, a nie za tych, którzy zapewniają największą wartość. Nacisk kładziony jest na minimalizowanie kosztów każdej interwencji i ograniczanie usług, a nie na maksymalizację wartości w całym cyklu opieki. Co więcej, bez kompleksowego pomiaru wyników, trudno jest wiedzieć, co poprawia wartość, a co nie.
Aby osiągnąć system dostaw oparty na wartościach, musimy wykonać serię wzajemnie się wzmacniających kroków. Po pierwsze, pomiar i rozpowszechnianie wyników zdrowotnych powinno stać się obowiązkowe dla każdego dostawcy i każdej choroby. Wyniki badań nie tylko poprowadzą dostawców i plany zdrowotne do poprawy wyników i skuteczności, ale również pomogą pacjentom i planom ochrony zdrowia wybrać najlepsze zespoły świadczące usługi dla swoich uwarunkowań medycznych.
Wyniki należy mierzyć w pełnym cyklu opieki nad stanem medycznym, a nie osobno dla każdej interwencji
[podobne: okulista na nfz poznań, ośrodek terapii uzależnień warszawa, dialab wyniki online ]

Powiązane tematy z artykułem: dialab wyniki online okulista na nfz poznań ośrodek terapii uzależnień warszawa